Nieuwsbrief:

ENERGICA  EVA RIBELLE - 2022

Garantie: Nee
4450 Km
Tricolore
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
energica - eva-ribelle
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Energica Ribelle RS Tricolore

Onze Demo motoren gaan in de verkoop.
Deze prachtige Ribelle RS in de tricolore uitvoering, met gouden of zwart/rode velgen, Ohlins vering voor en achter, key-less contactslot, handvatverwarming, bar-end mirrors
Nieuwprijs voor deze aangeklede uitvoering is €39.702,- inclusief btw en onvermijdelijke kosten.

(wanneer u de Ohlins optie niet wenst, kan de motor ook op de standaard vering worden afgeleverd voor €29.675,-)
Lage onderhoudskosten, lage gebruikskosten, lage wegenbelasting.


Kom langs voor een proefrit!
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Kofferset, Special Paint, Stalen / RVS leidingen, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ENERGICA
© 2000 - 2025 Motoroccasion