Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: Harley-Davidson Softail Fatboy Special 103Ci Twin-Cam 2014 – NIEUWSTAAT met ABS!
Aangeboden door Van Laar Motoren: Deze Harley-Davidson Softail Fatboy Special uit 2014 verkeert in absolute nieuwstaat. De motor heeft slechts 8.000 km gelopen en vertoont geen enkel spoor van gebruik. Met zijn robuste, stoere uitstraling en matzwarte afwerking is dit een motor die alle blikken trekt, maar ook geavanceerde technologie biedt voor de moderne rijder.
Wat maakt deze Harley-Davidson Softail Fatboy Special zo speciaal?
-
Bouwjaar 2014 met slechts 8.000 km op de teller – De motor is nagenoeg nieuw en biedt de ervaring van een nieuwe Fatboy voor een zeer scherpe prijs.
-
103Ci Twin-Cam motor – De betrouwbare en krachtige motor biedt veel koppel voor een fantastische cruiserervaring.
-
6 Versnellingen – De Fatboy Special is voorzien van een 6-versnellingsbak voor optimale rijprestaties.
-
ABS-systeem – Veiligheid en controle onder alle omstandigheden.
-
HD Alarm met startblokkering en 2 fobs voor extra beveiliging en gemak.
Waarom kiezen voor deze Fatboy Special?
-
Klassieke uitstraling: De matzwarte kleur en robuuste styling geven deze motor een stoere en tijdloze look.
-
Moderne technologie: De Fatboy Special combineert zijn iconische design met de nieuwste technologieën voor comfort en gemak tijdens het rijden.
-
Ongeëvenaarde cruiserervaring: De 103Ci motor biedt een uitstekende combinatie van kracht en betrouwbaarheid, terwijl het ABS-systeem zorgt voor extra veiligheid.
-
In nieuwstaat: De motor is perfect onderhouden, heeft altijd binnen gestaan en ziet eruit alsof hij net uit de showroom komt.
Voorzien van topaccessoires en functies:
-
ABS-systeem voor extra controle.
-
6-versnellingsbak voor een soepele rit.
-
HD Alarm met startblokkering voor de zekerheid van extra bescherming.
-
Matzwarte afwerking die de stoere uitstraling van de Fatboy versterkt.
WIJ RUIMEN OP – EXTRA SCHERPE PRIJZEN!
We hebben te veel nieuwe motoren onderweg, dus we moeten ruimte maken voor de nieuwe voorraad. Profiteer nu van deze uitzonderlijk scherpe prijs voor deze bijna nieuwe Harley-Davidson Fatboy Special!
Van Laar Motoren - Een passie voor Motoren.
Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
Onze voorkeur gaat uit naar jong gebrukte motoren.
Maar onze passie is motoren alles is welkom.
Bezichtiging uitsluitend op afspraak:
Donderdags t/m Zaterdags.
Inruil:
Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
Wij ruilen alles in:
Auto, Bedrijfswagen, Aanhangwagen, Caravan, Camper, Boot, Motor, Quad, Buggy, enz.
Inkoop:
Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende motoren:
Een nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.
Bezorgen:
Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)
Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook motor.
Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch motoren op voorraad.
Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.
Contact:
www.vanlaarmotoren.nl
info@vanlaarmotoren.nl
0626816033
Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.
WIj ruimen op: SuperDeal!
Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen - Dus pak uw voordeeel!
Geadverteerde prijs is de Internetactieprijs:
De vermelde prijs is een handelsprijs: direct meenemen, zonder garantie of afleverbeurt.
Meer zekerheid?
Kies voor ons Premiumpakket - meerprijs €1.000,-
Inclusief:
3 maanden garantie
Uitgebreide afleverbeurt
Professionele poetsbeurt
Opties en Accessoires: ABS
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren.
- Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
- Altijd even bellen voordat u onze kant op komt aub.
 | Baarle-Nassau, Noord-Brabant |
 | 06-26816033 |
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust,
betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die
betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en
zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk
begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969.
De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen
gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging.
Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van
een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en
remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden.
Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen
van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur
vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in
het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken