Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS - 2019

Garantie: Ja
11435 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flhcs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Garantie: Anders
Garantie: (extra garantie mogelijk, voor voorwaarden zie de website)

In vrijwel nieuwstaat verkerende Harley-Davidson FLHCS Heritage Classic van 2019:

M8 V-Twin 114 cu / 1.868 cc;
Vivid Black en Blacked Out;
Zwarte hitteschilden;
Ca. 11.435 km (eerste eigenaar);
ABS;
Cruise Control;
Screamin Eagle uitlaatdempers;
Screamin Eagle luchtfilter;
Leren koffers;
Afneembaar windscherm;
Afneembare sissybar;
LED verlichting
HD-Alarm.

Foto is indicatief doch lijkt er sterk op. Foto's volgens z.s.m.

Deze Heritage Classic is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘10-’ op een schaal van 1:10 en wordt geleverd met 3 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion