Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
VIVID BLACK
Vermogen:
Teller:
33.051 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014

Ben jij op zoek naar jouw droommotor? Grijp dan nu je kans! Deze prachtige Harley-Davidson is tijdelijk in prijs verlaagd. Wacht niet langer en plan direct een bezichtiging of proefrit bij Oudemonnink Motors – dé Harley-Davidson dealer.



Ervaar zelf hoe het is om op jouw toekomstige Harley-Davidson te rijden.

?? Bel ons op 074-2040740
?? Of stuur een e-mail naar info@oudemonninkmotors.nl

Super mooie en complete Heritage Classic FLSTC 1690/103 met slechts 33051 km. H-D is van 3e eigenaar en wij hebben deze H-D nieuw gelverd en volledig onderhouden.

De extra's op deze H-D zijn:

- Corbin zadel met ruggesteun
- Windscherm
- Valbeugel voor en achter
- Openlucht filter
- Tuning van Screamin Eagle orgineel H-D
- Nokkenas met meer trekkracht
- Easy clutch
- Open uitlaten van Vance&Hines en origineel zijn er ook bij
- Handvat verwarming van H-D zit er op
- High way steps op de valbeugel
- Diverse chromen extra's

Onze standaard aflevering:

- Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle.
- 3 maand garantie inclusief.
- Voertuig registratie
- 10 dagen Gratis H-D Insurance (Casco met Plusdekking )
- Verkoop in opdracht van de huidige eigenaar en inruil is daarom niet
vanzelf sprekend

De vermelde prijs van deze occasion is de standaardprijs. Wij adviseren u bij een gebruikte motor een afleveringpakket van € 395,- . Vraag onze adviseurs naar de voordelen van dit pakket. Inruil van alle merken motoren mogelijk.
Financiering of Lease evt zakelijke Lease tegen aantrekkelijke voorwaarden.

Onze webshop : www.harleyoudemonninkonline.nl. Website : www.oudemonninkmotors.nl ook voor het huren van een Harley-Davidson.

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00u.
Zaterdag geopend van 09.00 - 16.00u.

HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS HENGELO
Rientjesoven 18, 7622 HG Borne 074-2040740 - info@oudemonninkmotors.nl -

Oude Monnink Motors sluit iedere aansprakelijkheid uit voor eventuele onjuiste specificaties.


Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oude Monnink Motors
Rientjesoven 18
Borne
Plan de route
074 204 0740
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion