Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HARLEY DAVIDSON ROADGLIDE SPECIAL 131CI
1HD
STAGE IV GETUNED SCREAMING EAGLE 131CI
SADDLEMEN ZADEL MET RUGSTEUN
VERHOOGT STUUR
VERING VOOR EN ACHTER AANGEPAST
2 IN 1 RACING UITLAAT S&S
ROCFORD FORSGATE UPGRADE 2 SPEAKERS VOOR 2 SPEAKERS IN DE KOFFERS MET VERSTERKER.
COSTUM DYNAMICS LEDVERLICHTING
DIKKE ROADGLIDE.
Inruil is mogelijk.
Wij hebben 15 jaar ervaring in de motorbranche.
Tevens onderhoud, reparaties, tuning, revisies, customizing.
U bent van harte welkom in onze shop.
Al onze fietsen zijn voorzien van nieuwe vloeistoffen en een 100 puntencheck is uitgevoerd. Wij streven naar perfectie.
Indien gewenst helpen wij u bij het realiseren van een financiering voor de aankoop van uw droom motor.
Wij zorgen dat onze motoren in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Tot snel !!!!
Team van Gozers Motoren
06-23090576
info@gozersmotoren.nl
Aston Martinlaan 98
3261 NB Oud-Beijerland
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Milwaukee-Eight® 114 |
Boring x slag | 102 mm x 102 mm |
Cilinder inhoud | 1,868 cc |
Comp. verhouding | 10,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 150 Nm bij 3,250 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 9,593 |
Overbrenging | Ketting, 34/46 verhouding |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22,7 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 32 mm, 4-zuigers vast |
Remmen achter | 32 mm, 4-zuigers vast |
Voorband | 130/60B19 61H |
Achterband | 180/55B18 80H |
Wielbasis | 1,625 mm |
Lengte | 2,430 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 695 mm |
Drooggewicht | 375 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Black, Industrial Gray Denim, Wicked Red Denim, Billiard Blue, Scorched Orange / Black Denim, Silver Flux / Black Fuse |
Beschrijving | Deze is voor rijders die indruk willen maken. De agressieve looks en het brute karakter van de Road Glide Special nemen je mee naar hele donkere plaatsen. Gitzwart en afgeladen met premium features. Geef zijn vette Milwaukee-Eight® 114 V-Twin de sporen en zet je schrap. |
 |
Gozers Motoren |
|
Aston Martinlaan 98
Oud Beijerland
Plan de route
|
 |
0623090576
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer!
Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
De Electra Glide wordt geĆÆntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken