Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HARLEY DAVIDSON ROAD KING CLASSIC
APE HANGER HOOG STUUR
CHROME SPAAKVELGEN, NIEUWE BANDEN
LEUKE BIKE.
Inruil is mogelijk.
Wij hebben 15 jaar ervaring in de motorbranche.
Tevens onderhoud, reparaties, tuning, revisies, customizing.
U bent van harte welkom in onze shop.
Al onze fietsen zijn voorzien van nieuwe vloeistoffen en een 100 puntencheck is uitgevoerd. Wij streven naar perfectie.
Indien gewenst helpen wij u bij het realiseren van een financiering voor de aankoop van uw droom motor.
Wij zorgen dat onze motoren in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Tot snel !!!!
Team van Gozers Motoren
06-23090576
info@gozersmotoren.nl
Aston Martinlaan 98
3261 NB Oud-Beijerland
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Gozers Motoren |
|
Aston Martinlaan 98
Oud Beijerland
Plan de route
|
 |
0623090576
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek."
Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren.
Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO GUZZI