Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING FLHR - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
GRIJS METALLIC
Vermogen:
57 kW
Teller:
5.310 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley Davidson Road King FLHR
Bwj: 06-06-2006
Km stand: 53510 km
Motor: 1584 cc Twincam 77pk
5HD1FB4107Y710729
6 versnellingen
Metallic grijs van kleur
V&H uitlaat
Passing lights + sunvisors
Highway pegs
Saddlebag guards
Bagage rekje
Sissybar
Beachbar
Prijs: 10750,-
Incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion