Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL DELUXE FLSTN - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
.
Vermogen:
54 kW
Teller:
13.277 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
harley-davidson - softail-deluxe-flstn
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Fabrikant: Harley-Davidson Benelux B.V. Laan van Vredenoord 33 2289 DA Rijswijk, NL nvt@nvt.nl

Tja, soms schieten woorden te kort om iets te omschrijven.
De foto's zeggen denk ik wel genoeg.
De hoeveelheid accessoires en aanpassingen is lang.
Geen 2e Deluxe zoals te vinden...

* Tombstone taillight
* Teardrope screaming eagle air intake
* Screaming Eagle II exhausts
* Sissybar
* White wall tyres
* Chrome engine guard
* Chrome pully cover
* Chrome handle bars
* Chrome hubcap
* Enz enz

= Bedrijfsinformatie =

Over het algemeen ben ik aan de Donkervoortlaan aanwezig maar omdat ik ook regelmatig op pad ben om auto's en of motoren op te halen werk ik op afspraak.
Om teleurstellingen te voorkomen en u voor een dichte deur staat verzoek ik u vriendelijk even te bellen om een afspraak te maken.
Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
(INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

Bezoekadres:
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
3261 NE OUD-BEIJERLAND
0186-510001
  • We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.

    Bij serieuze interesse is een bezichtiging 's avonds ook mogelijk.
    Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

    Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

    Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

    U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
    Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

    De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

    Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
    U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
    (INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

    Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

    Bezoekadres:
    MG Automotive
    Donkervoortlaan 22
    3261 NH OUD-BEIJERLAND
    0186-510001






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
Oud-Beijerland
Plan de route
0186-510001
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion