Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL STREET BOB - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
VIVID BLACK
Vermogen:
Teller:
5.535 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
harley-davidson - softail-street-bob
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie
Transmissie: Handgeschakeld

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 31-05-2028
Garantielabel: Harley-Davidson Certified™
Garantie: Geen

Productveiligheid
Fabrikant: Harley--Davidson Laan van Vredenoord 33 2289DA Rijswijk, NL 070-7574900 www.harley-davidson.com/nl/nl/ info@harley-davidson.com
EU verantwoordelijke: Harley--Davidson Laan van Vredenoord 33 2289DA Rijswijk, NL 070-7574900 www.harley-davidson.com/nl/nl/ info@harley-davidson.com

In vrijwel nieuwstaat verkerende Harley-Davidson FXBBS Street Bob van 2024:

M8 V-Twin 114 cu / 1.868 cc;
Vivid Black;
Ca. 5.535 km (eerste eigenaar);
ABS;
Hoger stuur met kabels intern;
Foreward Controls;
Duozit en –steps;
Afneembare sissybar;
Sidemount kentekenplaathouder;
Radiatorcover;
Koplampspoilertje;
LED knipperlichten;
HD-Alarm.

Deze Street Bob is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘10-' op een schaal van 1:10 en wordt geleverd met fabrieksgarantie tot 31 mei 2028!

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
US Bikes
Industrielaan 11
Uden
Plan de route
06-22829608
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion