Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Onze motoren vallen onder de Motorgarantievoorwaarden indien van toepassing.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Evolution® |
Boring x slag | 88.9 mm x 88.9 mm |
Cilinder inhoud | 1200 cc |
Comp. verhouding | 9.7:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 70 pk / 52,2 kW bij 6.000 tpm |
Max. koppel | 98 Nm bij 3200 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 9.02 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.0 liter |
Topsnelheid | 190 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 39 mm telescopische voorvork, veerweg 141 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 61 mm |
Remmen voor | 292 mm |
Remmen achter | 292 mm |
Voorband | MH90-21 54H |
Achterband | 150/80B16 71H |
Wielbasis | 1520 mm |
Lengte | 2275 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 673 mm |
Drooggewicht | 255 kg |
Leverbare kleuren | Vivid black, black cherry pearl, fire red pearl, deep cobalt pearl, Pacific blue pearl, pewter pearl, yellow pearl, white gold pearl, two-tone olive pearl en vivid black, two-tone black cherry pearl en pewter pearl, two-tone fire red pearl en black pearl |
Beschrijving | 1200 cc Evolution® motorblok; High Compression, High Flow cilinderkoppen; High Performance nokkenas; Zwarte, powder-coated motor (inclusief cilinders en cilinderkoppen) met chromen covers; Vooraan geplaatste voetpedalen; Chromen, pull-back riser; Chromen kogelvormige koplamp |
 | Bergen op Zoom, Noord-Brabant |
 | 0164-236829 |
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons.
Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken