Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS - 2016

Garantie: Ja
5984 Km
BLACK DENIM
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
harley-davidson - sportster-iron-1200-xl-1200-ns
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016

VOOR DE LIEFHEBBER ! UNIEK MOOIE SPORTSTER XL1200 N IRON ,,CAFERACER'' SPECIAL.

Slechts 5.984 km.

Deze Sportster Iron XL883N is in 2016 door M-Point opgebouwd tot caferacer.
Prachtige Harley-Davidson met vele speciale opties

* 1200 CC Screaming Eagle kit.(Afgesteld op de vermogensbank)
* ABS remsysteem.
* Specale classic-style banden.
* Stuur clip-ons.
* Speciale caferacer buddyseat.
* Aluminium gefreesde rear-race-controls footsteps/bediening.
* Gecombineerde snelheidsmeter / toerenteller.
* Vance & Hines RSD 2in1 race-uitlaatsysteem.
* Aluminium gefreesde sidemount nummerplaathouder.
* Rode bougiekabels.
* Two-tone lak.
* Rode H-D remtangen voor- en achter.
* Open luchtfilterkit.
* Speciaal ,,Rail collection'' koppelingsdeksel, ontstekingsdeksel.
* Zwarte voor- en achteras doppen.
* Onderspoiler.
* Verzonken tankdop.

ZEER MOOIE UNIEKE SPECIAL IN NIEUWSTAAT !!

Nieuwprijs in 2016 : 19.850,-- !!

Deze Harley-Davidson is in 2016 door M-Point geleverd / opgebouwd, onderhoudshistorie bekend.

Garantie : 12 MND Bovag.

De Harley-Davidson wordt afgeleverd incl. aflevercheck-beurt. Uitgebreide controle op juiste werking van alle bedienings elementen, controle banden, remblokken, controle op niveau alle vloeistoffen etc. Desgewenst kan de Harley-Davidson ook afgeleverd worden incl. grote beurt. Daarbij worden alle vloeistoffen vernieuwd / bougies etc. Meerprijs daarvan : (318,--)

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN EN AUTO'S INRUIL MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion