Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER SOFTAIL FXSTS - 1999

Garantie: Nee
15857 Mls
Black
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
harley-davidson - springer-softail-fxsts
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Op zoek naar een klassieker? Deze unieke Springermet een Evolution 1340cc uit 1999 is je kans.
Deze is in zeer nette staat met weinig mls.
Zowel al het chrome, aluminium en lakwerk zijn smetteloos.

Voorzien van diverse cutom parts voor nog meer rijplezier.

14inch midle Ape hanger 
Screming Eagle exhaust slip-ons
K & N intake airfilter met aangepaste carburatie
OEM leather side bags
lugage rack
LED headlight

Staat nu op je te wachten in onze showroom!!! 
Onze geadverteerde prijs is all-in rijklaar, 
Vin.nr.: 1HD1BLL16XY041666




 
  • Vakantiesluiting Motorhuis Seppe:
    3 Augustus t/m 18 Augustus. In deze periode proberen wij wel onze mail/app te lezen/beantwoorden. Indien mogelijk kunnen we op afspraak werken. Onze werkplaats is in deze periode gesloten.


    Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
    Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom. 

    Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is.  De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
    Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!

    Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.

    Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.

    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Seppe
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion