Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
PCG CUSTOM COLO
Vermogen:
79 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 4 year HD Optimate

Deze street glide uit 2024 hebben wij omgetoverd tot echte eyecatcher.

De opbouwfase van onze unieke Street Glide is inmiddels afgerond. De opnieuw gespoten onderdelen, zoals de tank in de opvallende kleur Light Oak Green Metallic en de exclusieve in Neodyme gepoedercoate velgen, zijn gemonteerd. Ook de nieuwe beenbeschermers met geïntegreerde mistlampen zijn geplaatst, wat zorgt voor een visueel én functioneel sterke upgrade.

Daarnaast bevat de motor nog een jekill&hyde uitlaat systeem en verwarmde kahuna handvaten.

Kom hem vanaf nu bezichtigen in de showroom!
Opties en Accessoires:
117 milwaukee eight, Abs, Dubbele schijfrem, Handvatverwarming, Jekill&hyde uitlaat systeem, Led verlichting, Rijmodus instelbaar, Skyline os information systeem, Traction controle




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H-D Big Rivers
Muskushouwsestraat 32
Heteren
Plan de route
026-4742657
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion