Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R BLACK EDITION - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
1.867 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
honda - cb-1000-r-black-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda CB1000R Black Edition (2023) – Zo Goed Als Nieuw!

 

Ben je op zoek naar een motorfiets die kracht, stijl en exclusiviteit combineert? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een absolute droommachine klaarstaan: een Honda CB1000R Black Edition uit 2023 met een sensationeel lage kilometerstand van slechts 1.867 km! Dit is jouw kans om eigenaar te worden van een vrijwel nieuwe, unieke naked bike.

De Honda CB1000R Black Edition is de ultieme expressie van Honda's "Neo Sports Café" filosofie. Elk detail straalt pure klasse en sportiviteit uit, met een overwegend zwarte afwerking die hem een ongekend stoere en mysterieuze uitstraling geeft. Onder die prachtige huid schuilt een krachtig 998cc viercilinderblok dat garant staat voor indrukwekkende prestaties en een opwindende rijervaring. Met geavanceerde elektronica en hoogwaardige componenten is deze motorfiets even verfijnd als rauw.

Inruil en financiering nogelijk
Motor staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion