Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 EX ABS - 2013

Garantie: Ja
20890 Km
ROOD
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
honda - cb-1100-ex-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013

Bij Motor Venray hebben we een prachtige Honda CB 1100 EX uit 2013 staan, klaar voor een liefhebber van klassieke stijl en puur rijplezier. Deze motor, met slechts 20.890 kilometer op de teller, combineert moderne betrouwbaarheid met een tijdloze uitstraling.

Uitgerust met een Yoshimura uitlaat krijgt deze Honda een diep en karaktervol geluid dat de rijervaring compleet maakt. Het iconische design en de verfijnde afwerking maken hem een lust voor het oog, en zorgen ervoor dat je opvalt, waar je ook rijdt.

Benieuwd? Kom langs bij Motor Venray en laat je verrassen door de charme van deze unieke Honda CB 1100 EX.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion