Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HONDA CB500X CB500 X ABS Cb500x
Bouwjaar 2015
34050 Kilometers en in goede staat
500 cc en 2 Cilinderblok met leuk geluid
35Kw en 48Pk dus geschrikt voor A2 a2 Rijbewijs.
Natuurlijk voorzien van ABS en H.I.S.S Startonderbreking met 2 Sleutels
Mooie Mat Zwarte Kleur met Gele Bestikering wat hem weer heel sportieve looks geeft.
Door de hoge en relaxe zithouding ook perfect voor lange tourritten of woonwerk.
Dit blok staat bekend om zijn zuinigheid en betrouwbaarheid.
Deze Cb500x staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 4550 euro
Tel; 0622236308
LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallel 2-cilinder |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 471 cc |
Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 48 pk / 35 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 43 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Staal,diamant |
Vering voor | Conventioneel telescoopvork, 41mm |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 2-zuiger remklauw, ABS |
Remmen achter | 240mm enkele schijf met 1-zuiger remklauw, ABS |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1421 mm |
Lengte | 2095 mm |
Breedte | 830 mm |
Hoogte | 1290 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 195 kg |
Leverbare kleuren | Wit/Zwart/Rood |
Beschrijving | CB500X

Kleine machine, groot avontuur.

Het beste moment om het avontuur te zoeken: zo vroeg mogelijk. De nieuwe CB500X biedt rijders de gelegenheid met een kleine, handzame Allroad motorfiets de grote, wijde wereld in te trekken. De machine voldoet aan alle eisen. Hij is zeer stabiel, weegt maar 195 kg, biedt een ergonomische zitpositie, een rijwielgedeelte dat uitstekend geschikt is voor toertochten en een sterk motorblok.



Met de sprekende vormen en de robuuste materialen doet de motorfiets sterk denken aan de Crosstourer. Net als zijn voorbeeld is de nieuwe CB500X geschikt voor korte ritjes en langere tochten. Of je nu in de stad, over buitenwegen of op gravelwegen rijdt - met deze motorfiets kun je elke uitdaging aan. Dankzij de gunstige prijs en de lage onderhoudskosten blijft er nog genoeg geld over voor andere zaken. |
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 | Didam, Gelderland |
 | 0622236308 |
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk.
Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging.
George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten.
De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken