Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Latere aflevering ivm bijvoorbeeld nog te behalen rijbewijs, bonus etc mogelijk, pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren*
- Ruime gratis parkeer mogelijkheden
Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde OHC viertakt parallel tweecilinder met 270° krukas en unicam, 8 kleppen |
Boring x slag | 87 mm x 87 mm |
Cilinder inhoud | 755 cc |
Comp. verhouding | 11.0;1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 67 kW bij 9500 tpm |
Max. koppel | 74 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Natte multiplaatskoppeling, assist/slipper |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.2 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen diamant |
Vering voor | Showa 41 mm SFF-BP USD, 130 mm veerweg |
Vering achter | Monoschock schokdemper, Pro-link swingarm, 150 mm veerweg |
Remmen voor | Dubbele remschijf 296 mm x 4mm met Nissin radiaal gemonteerde vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele remschijf 240 mm x 5 mm met eenzuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR-17 |
Achterband | 160/60ZR-17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 795 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Graphite black,Pearl Glare White,Matte Irridium Grey,Matte Goldfinch Yellow |
Beschrijving | Schud De Korf Wakker

Vergeet het verwachte. Het is tijd voor een nieuwe generatie die de boel op zijn kop zet. Aftrappen doen we met een

nagelnieuw motorblok dat een nieuwe norm in zijn klasse zet qua vermogen. Tel daar een lichtgewicht

chassis bij op dat perfect geslepen is op sportief rijden, strak gewikkeld in verbluffend knappe streetfighter-stijl en de

nieuwe CB750 Hornet is klaar voor de lancering. Niets komt ook maar in de buurt.



Er zoemt wat rond de CB750 Hornet. De geruchten gaan allemaal over de vermogen-tot-gewichtsverhouding. Een geheel nieuwe paralleltwin met opgepompte vortex die de inlaatefficiëntie verbetert en de supersportcilindertechnologie die de wrijving vermindert. Met een piekvermogen van 67,5 kW en een koppel van 75 Nm staat het nieuwe blok garant voor een erg krachtig middenklasse en een opwindende rush doorheen de toeren. Het voelt en klinkt ook geweldig, met erg veel kracht onderin en een opwindende uitlaatnoot erbovenop. Zon krachtige motor in een dergelijk lichtgewicht chassis, betekent dat je maar een ding hoeft te doen. Schrapzetten en genieten. |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 |
Barbier Motorsport Havelte |
|
Oeveraseweg 6
Havelte
Plan de route
|
 |
0521-342960
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken