Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Blauw metallic
Vermogen:
112 kW
Teller:
58.312 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
honda - cbr-1100--xx-super-blackbird
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Misschien wel de fijnst rijdende Honda ooit gebouwd ! Loepzuivere CBR 1100 XX Blackbird [ maar dan in het blauw ! ] . Mooie originele motorfies met H.I.S.S., middenbok, Dual Combined Brake System en een 3 delige Givi kofferset.
Heel, heel veel motorfiets voor een mooie prijs !!!
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
3 delige kofferset, Middenbok, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Stella Motoren
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
055-3032254
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion