Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 F4 - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
.
Vermogen:
81 kW
Teller:
52.239 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
honda - cbr-600-f4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Hallo hierbij verkopen wij deze Honda CBR 600 F4 uit 2000 met KM

Motorfiets is bij ons binnengekomen op inruil, tijd stil gestaan en vorige eigenaar heeft er al heel veel aan gedaan om hem weer klaar te maken:
-Nieuwe banden en wielen zijn toen gecoat
-Nieuwe voorvork keerringen
-Nieuwe brandstof pomp
-Nieuwe brandstof druk regelaar
-Nieuwe ketting tandwiel set
-Netjes gemaakt

Na standaard onderhoud moest het motorblok komen en is er voor gekozen hem in te ruilen bij ons

Motor staat hier ondertussen 3 maanden en ik heb er nog geen tijd voor gehad naar te kijken

Het volgende:

Motor start en rijd maar loopt niet super lekker, zal dus een beurt moeten hebben het blok klinkt wel gewoon goed geen tikken geen rammels of gekke dingen

Compressie hebben we wel gemeten die is goed!!

Nette motor, scherp geprijsd verkoopt die niet pakken wij hem van de winter aan

0682043106 bellen is sneller gewoon even komen kijken of het voor u iets is




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hoogendijk Motoren Reeuwijk
Jan Tinbergenstraat 8b
Reeuwijk
Plan de route
0682043106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion