Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 650 R - 2020

Garantie: Ja
12763 Km
Zwart
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
honda - cbr-650-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Afkomstig van de 1e eigenaar en voorzien van het sportpakket bestaande uit: Quickshifter omhoog, seat cover en donker winscherm. Buiten het sportpakket is de motor nog voorzien van een korte kentekenplaathouder wat het sportieve uiterlijk extra ten goede komt.
Door het lage gewicht van 207 kg, de stijve voorvork en een solide frame voel je je direct een met de CBR650R. Honda claimt dat de achterwielophanging (achterbrug) bewust wat meer flexibiliteit is gegeven zodat je als rijder beter aanvoelt wat de motor doet, als je krachtig accelererend een bocht uittrekt. Verliest de achterband grip, dan grijpt de tractiecontrole in. Overigens kun je dat systeem uitschakelen, bijvoorbeeld als je toch het circuit opgaat!

Motor is tevens om te bouwen naar 35KW en daardoor geschikt voor het a2 rijbewijs.

Compleet met alle boekjes, sleutels etc etc...

LET OP: Prijs is zonder Mivv uitlaatsysteem. Voor € 250,- meer mag hij weg met deze uitlaat + de originele!!!

Prijs is incl. afleverkosten, garantie en 10 dagen gratis all-risk verzekering indien gewenst!



  • Linders Motoren is hét adres voor de aankoop van uw ( jong ) gebruikte occassion.
    De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief afleverkosten en garantie!!! ( mits anders omschreven in de advertentie )

    LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is ook niet gereserveerd!!!

    LINDERS MOTOREN
    Windmolenbosweg 22
    6081PE Haelen
    Tel: 06-23845207 ( ook whatsapp )

    Openingstijden:

    Maandag:    op afspraak
    Dinsdag:      op afspraak
    Woensdag:  op afspraak
    Donderdag: 09:00 - 17:00
    Vrijdag:        09:00 - 17:00
    Zaterdag:     op afspraak
    Zondag:       op afspraak

Opties en Accessoires:
ABS, Boekjes/historie aanwezig, Boordcomputer, Korte kentekenplaathouder, LED achterlicht, LED knipperlichten, LED koplamp, Om te bouwen naar 35kw, Quickshifter, Seat-cover, Traction control, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion