Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL T MT - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Iridium Gray Metallic
honda - cmx-1100-rebel-t-mt
honda - cmx-1100-rebel-t-mt
honda - cmx-1100-rebel-t-mt
honda - cmx-1100-rebel-t-mt
honda - cmx-1100-rebel-t-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
et gaat niet alleen om waar je bent geweest. Maar ook om waar je naartoe gaat. En de nieuwe CMX1100 Rebel is gebouwd om je daar te brengen in een unieke, street cruising stijl. De karaktervolle tweecilindermotor heeft meer pit en pikt krachtig op vanaf lage toeren tot in het middengebied. Een ruimere zithouding - het stuur is verhoogd en meer naar de rijder gericht, de voetsteunen zijn naar voren geplaatst en het zadel is 10 mm hoger - zorgt voor een comfortabelere en zekerdere zithouding. En een helder nieuw 5-inch TFT-scherm, met Honda RoadSync smartphone connectiviteit, houdt je volledig op de hoogte terwijl je aan het rijden bent.

Deze nieuwe CMX1100 T in de kleur Iridium Gray Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion