Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 300 RALLY - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
EXTREME RED
Vermogen:
22 kW
Teller:
17.048 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
honda - crf-300-rally
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022
EU verantwoordelijke: Honda Motor Europe Ltd Netherland Branch Doornveld 180 - 184 B-1731 Zellik, BE 0207070126 www.honda.nl mc.benelux@honda-eu.com

De CRF300L is onze ultieme lichtgewicht machine met een tweevoudig karakter. Dezelfde kwaliteiten die 'm zo sterk maken offroad - slanke afmetingen, vinnige gashendelreactie, wendbaar stuurgedrag en soepele ophanging - maken deze motorfiets ook geweldig in het stadsverkeer.

Geniet van wendbaarheid en veelzijdig inzetbare prestaties en maak elke woon-werkrit een plezier. De CRF300 Rally is op maat gemaakt van meer avontuurlijke rijders en combineert offroadkwaliteiten met comfort voor lange afstanden.


De Motor is voorzien van 2 nieuwe banden!

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion