Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1000 K1 - 1976

Bouwjaar:
1976
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
76.022 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
honda - gl-1000-k1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Voor meer info of een proefrit bel naar 06-10800037.
    Kijk ook op onze website. Inruil motor of auto is mogelijk.
    Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen, zodat u niet voor een gesloten deur staat.
    Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar nieuwe occasions.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Middendorp Motoren
West Kinderdijk 291
Alblasserdam
Plan de route
0610800037
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion