Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING ABS - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
CHAMPAGNE METAL
Vermogen:
Teller:
154.649 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2004

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motoport Assen / Ducati Assen
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
0592-205 007
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion