Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 S C-ABS - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Zwart
Vermogen:
35 kW
Teller:
33.100 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden: Honda NC700S – 2013

De ideale motor voor zowel beginnende als ervaren motorrijders!
Zoek je een betrouwbare, zuinige en veelzijdige motor die je zowel in de stad als op de snelweg uitstekend van dienst is? Dan is deze Honda NC700S precies wat je zoekt.

Met zijn soepele tweecilinder motor, comfortabele zithouding en praktische karakter staat de NC700S bekend als een van de meest toegankelijke en gebruiksvriendelijke motoren in zijn klasse. Deze Honda is bijzonder netjes onderhouden en verkeert in zeer goede staat.

Opties en kenmerken:
  • ABS
  • Oxford handvatverwarming
  • Originele kofferruimte in de dummy-tank
  • Kleine afleverbeurt bij verkoop inbegrepen
  • Wordt geleverd met 3 maanden garantie. Uitgebreidere garantiepakketten bieden wij ook aan. Vraag hiervoor naar de mogenlijkheden.
  • Slijtageonderdelen zijn in orde
  • Betreft een A2 motor
     

Specificaties:

  • Merk: Honda
  • Model: NC700S
  • Categorie: Naked / Allround
  • Tellerstand: ± 33.100 km
  • Brandstofsoort: Benzine
  • Bouwjaar: 2013
  • Transmissie: Handgeschakeld 
  • Kleur: Zwart
  • Motorinhoud: 670 cc
  • Aantal cilinders: 2 (parallel-twin)
  • Vermogen: ± 48 pk
  • Gewicht: ca. 215 kg rijklaar
  • Aantal zitplaatsen: 2
  • BTW/Marge: Marge – de BTW is niet aftrekbaar

Deze Honda verkeert in technisch uitstekende staat en is klaar voor vele zorgeloze kilometers. Uiteraard zijn er minimale gebruikssporen aanwezig passend bij zijn bouwjaar, maar geen schade of gebreken.

U bent van harte welkom in Bergschenhoek om deze NC700S in alle rust te bekijken. En als u dan net zo enthousiast bent als wij, is een proefrit uiteraard mogelijk. 

Bij Van Kleef Motoren kun je ook terecht voor:

  • Onderhoud, reparatie en schadeherstel
  • Bandenservice
  • Financiering op maat
  • Bezorging door heel Nederland
  • Gratis tenaamstelling & 5 dagen all-risk verzekering
  • Exportservice

📍 Dorsvloerweg 419, 2661 MN Bergschenhoek
📞 010-3411446 of 06-41293124
📧 info@vankleefmotoren.nl

🕘 Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00
Zaterdag: 10:00 – 16:00

Komt een bezoek buiten openingstijden beter uit? Bel ons gerust voor de mogelijkheden.

Let op: Alle moeite is genomen om deze informatie zo accuraat mogelijk te vermelden. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de inhoud van deze advertentie. Controleer bij aankoop altijd de voor u belangrijke gegevens.


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Handvat verwarming, Originele uitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Van Kleef Motoren
Dorsvloerweg 419
Bergschenhoek
Plan de route
0103411446
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion