Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X DCT - 2018

Garantie: Nee
18919 Km
ROOD
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
honda - nc-750-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat

- Deze NC750X DCT is in zeer goede staat! - ABS - Middenbok - Recent nieuwe banden - Super handige bagageruimte - Laag zwaartepunt - Lekkere Rechtop zit positie - Zeer betrouwbare motor en zeer zuinig in verbruik en onderhoud - 
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten, LED koplampen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Snoek Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion