Nieuwsbrief:

HONDA  NT 650 V DEAUVILLE - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
Zwart, zilver
Vermogen:
41 kW
Teller:
57.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Comfortabele en betrouwbare Honda NT650V Deauville – klaar voor elk avontuur!

✅ Slechts 57.122 km | ✅ Goed onderhouden | ✅ Rijklaar | ✅ Inclusief 1 maand gratis verzekering

Zeer nette en comfortabele Honda NT650 Deauville met een lage kilometerstand van slechts 57.122 km – dé ideale toermotor met lage onderhoudskosten en ingebouwde koffers. Deze motor is technisch goed in orde en klaar voor vele zorgeloze kilometers!

🛠️ Specificaties & Extra's:

  • Recent onderhoud uitgevoerd

  • Ingebouwde zijkoffers

  • Ruime topkoffer – geschikt voor 2 helmen


    💰 prijs: €2150,-   

Inclusief gratis 1 maand verzekering bij aankoop!

🔄 Inruil bespreekbaar
Eventueel ruil met motor of auto mogelijk.

 

📍 Motor is direct rijklaar. Bezichtiging en proefrit op afspraak mogelijk.


  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion