Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE ABS - 2006

Garantie: Nee
25000 Km
ANTRACIET
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Deze NT700VA Deauville is in goede staat - Motor is bij ons verkocht en onderhouden - ABS - Topkoffer -  Nieuwe Michelin Banden - Honda Handvat Verwarming - Oerbetrouwbare fijne tourmotor met Cardan aandrijving - Spatbord Verlenger - Met ze 3 koffers en Kuip een fijne Tour of Woon/Werk verkeer motor - Betrouwbaarder is er niet! - 12 Maanden Garantie - 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Snoek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion