Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
ROOD
Vermogen:
75 kW
Teller:
49.496 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vfr-800-x-crossrunner
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013
Garantie: div. opties mogelijk

Deze nette Honda VFR800X Crossrunner is nu te bezichtigen bij Moto Hippo. De Honda Crossrunner was volgens Honda een radicaal nieuw concept, maar lijkt in de praktijk toch vooral een bruikbaar ding. Het avontuurlijke broertje van de VFR800 is een vreemde eend in de bijt, maar wel een lekkere.

Een fijne sport/toer machine met zijn heerlijke V4.

Onze Honda VFR800X Crossrunner is voorzien van vele opties:

- ABS
- wielstriping
- Akrapovic uitlaatdemper
- gearindicator
- handvatverwarming
- Puig smoke windscherm
- Osco-oiler kettingsmeersysteem
- originele Honda topkoffer in kleur

Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden. Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Naast deze Honda VFR800X Crossrunner leveren wij ook:

- Een uitgebreide motor-kleding, helmen en accessoire collectie
- Motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met geschoolde monteurs
- Motorfiets verhuur van de meest recente modellen
- Diverse motorfinancierings mogelijkheden
- Via onze Moto Hippo verzekering in samenwerking met Combimotors verzekeringen profiteer je van scherpe tarieven met grote voordelen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Hippo
Molenveld 7
Hippolytushoef
Plan de route
0227-591639
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion