Nieuwsbrief:

HONDA  XL 750 TRANSALP - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Pearl Deep Mud Gray
Vermogen:
67 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De XL750 Transalp is een avontuurlijke touringlegende die uitgaat van toonaangevend vermogen en koppel. Het frame en de verbeterde prestaties van de ophanging maken de motorfiets uiterst wendbaar op de weg en geven je ook vertrouwen wanneer je off-road gaat. De aerodynamica en windbescherming nemen een sprong voorwaarts. Dat dankzij een krachtigere en opnieuw vormgegeven LED-koplamp en een windscherm vervaardigd uit hoogtransparant Durabio™, voorzien van een centrale doorstroomopening. Voeg daarbij een nieuw 5-inch TFT-display voorzien van Honda RoadSync Smartphoneconnectiviteit en de XL750 Transalp heeft maar één vraag voor je: hoe ver wil jij gaan?

Deze nieuwe XL750 in de kleur Pearl Deep Mud is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda Garantie.
Nu met 5% korting bij aankoop van accesoires t.w.v. € 630,- tot 30 November 2025




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Benjan Motoren
Kaartenmakersstraat 1
Ridderkerk
Plan de route
0180-418952
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion