Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Het gaat hier om een nagenoeg nieuwe Husqvarna Svartpilen 801 met leuke extra's!
De Svartpilen 801 is het nieuwste model van onze naked motorcycle line-up. In deze motor worden uitzonderlijke veelzijdigheid, prestaties en stijl voor op straat gecombineerd. Het minimalistische, op een scrambler geïnspireerde ontwerp heeft een nieuwe compacte en krachtige paralleltwin, een perfect uitgebalanceerd buizenframe en een verfijnde ergonomie voor een boeiende, intuïtieve rit. Compleet met verstelbare WP-ophanging, ultramoderne elektronische hulpmiddelen en afgewerkt met scherpe lijnen en donkere kleuren, stelt de Svartpilen 801 elke rijder in staat om zijn eigen stijl te bepalen voor het rijden in de stad.
Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!
Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!
Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.
NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.
Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.
NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.
Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl
Maandag:Gesloten
Dinsdag:08:30 - 17:30
Woensdag:08:30 - 17:30
Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
Vrijdag:08:30 - 17:30
Zaterdag:08:30 - 16:30
Zondag:Gesloten
Opties en Accessoires: ABS, ABS,
Gear indicator,
LED Verlichting,
MSR,
Rijmodi,
TFT-Display,
Traction control,
Up&down quickshifter
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, parallel twin |
Boring x slag | 65|88 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | DKK Dellorto (Throttle body 46mm) |
Ontsteking | |
Vermogen | 104|77| |
Max. koppel | |
Koppeling | Cable operated PASC slipper clutch |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | 520 X-Ring |
Starter | |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chromium-Molybdenum-Steel frame using the engine as stressed element, powder coated |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 300 MM 2x radially mounted 4 piston caliper |
Remmen achter | 240 MM Zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw |
Voorband | 3.50 x 17 |
Achterband | 5.50 x 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 1475 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MOTO GUZZI, PIAGGIO, SUZUKI |
NIWA Motorservice is ontstaan vanuit de passie voor motoren en motorsport .
Wij streven naar een goede service, waarbij een tevreden klant voorop staat . Wij investeren veel in gereedschappen en afstelapparatuur om het service-niveau op een hoog peil te houden .
De motor-arena is onze werkplaats , de showroom ons visite kaartje.
 | Zwaagdijk, Noord-Holland |
 | 0228-564000 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken