Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SUPER CHIEF LIMITED - 2021

Garantie: Ja
4961 Km
BLUE SLADE METALLIC (BLAUW METALLIC)
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Fabrikant: JEEGEE MOTORS BV Curieweg 6a 2408 BZ Alphen aan den Rijn, NL info@jeegee.nl

Net binnen. Zo goed als nieuw .... Indian Super Chief Ltd in de kleur Blue Slade metallic. origineel 4961 km gelopen .De motor heeft extra accessoires zoals een Jekill & Hide uitlaatsysteem van €2955,- met drie standen om het geluid te optimaliseren. Mooi donker/ middel en stil. Andere accessoires zijn een zwarte valbeugel , passinglight steun met smoke lights , handvatverwarming ,hakschakeling , en Indian Headdress treeplanken.

Nieuw prijs incl. getoonde accessoires € 35246,-

Opties en Accessoires:
4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®, 6-speed, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Boordcomputer, Cruise control, Hak/Teen Schakeling, Handvat verwarming, Indian Treeplanken ''Headdress'', Jekill and Hyde uitlaat systeem, Keyless start, LED achterlichten, LED koplampen, Nacelle Switch mount zwart, Navigatiesysteem, Passing light bracket zwart, Passing lights smoke, Valbeugel zwart




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion