Nieuwsbrief:

KAWASAKI  GTR 1000 - 2003

Garantie: Nee
87933 Km
Rood
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
kawasaki - gtr-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager:  Kawasaki gtr 1000 uit 2003 met 87.933km.

Leuke complete toermotor met uitstekende windbescherming en veel opbergruimte, vorige eigenaar heeft er 6 jaar en ~30d km plezier van gehad. Altijd e5 getankt en de motor regelmatig laten onderhouden. 

Voorzien van:
- Verhoogd kuipruit
- Originele zijkoffers
- Topkoffer

Voor de leeftijd en kilometerstand zien deze motor en nog prima uit. Wel is de motor een keer bij de vorige eigenaar omgevallen, de kappen hadden wat krassen en deze zijn toen vervangen door nette, gebruikte kappen. Echter waren deze kappen enkel te krijgen in een licht afwijkende kleur, zie zijkap links en rechts.
Nog een factuur t.w.v. €1627,28 bij 74.680km / 13-07-2023 van grote beurt aanwezig met o.a. kleppenstellen, cardan, motor & remolie, filters, remmen etc. Kleine beurt bij 30-01-2025 / 83.181km

Rijklaar meeneemprijs: €1749,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion