Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Parlemoerwit
Vermogen:
87 kW
Teller:
53.029 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Leovince uitlaatdemper
ABS KTRC
Verstralers
Givi Airflow windscherm
Handkappen
Handvatverwarming
12V aansluiting
Topkoffer
Comfortzadel
Boordcomputer
Rij-modi
Tankpad
Alarmverlichting
LED knipperlichten met looplicht

Zeer nette motor!
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Comfort zadel, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Sportuitlaat, Topkoffer, Verstralers, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoLeo B.V.
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
045-2031039
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion