Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Wat mag u van ons verwachten:
* Dé Yamaha Exclusief dealer voor midden Nederland.
- 5 jaar fabrieksgarantie op nieuwe Yamaha motoren.
* Zo'n 150 geselecteerde occasions inclusief garantie met:
- tot 24 maanden Bovag garantie op onze gebruikte motoren.
- tot 60 maanden garantie op onze gebruikte Yamaha motoren.
* Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
* Onderhoud aan Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW, Triumph.
* vervangend vervoer beschikbaar.
* verhuur van 25 motoren.
* Schadetaxatie en reparatie.
Van de Kuinder Motoren, Verlengde Zuiderloswal 27
1216BW Hilversum, 035-6214727
info@vandekuinder.nl
De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, garantie en een technische controle van de motor.
Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.
Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4 takt parallel-twin |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 10.8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 69 pk / 51 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 64 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, cassette |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 liter liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | Upside-downtelescoopvork van 41 mm, met traploos (aan rechterzijde) instelbare uitgaande demping en instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Enkele, liggende schokdemper met 13-voudig instelbare uitgaande demping en 7-voudig instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele, semizwevende 300 mm wave-type remschijven Remklauwen met dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele remschijf, 220 mm wave-type Remklauw met enkele zuiger |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR 17 M/C (69W) |
Wielbasis | 1415 mm |
Lengte | 2165 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1400 mm |
Zithoogte | 840 mm |
Drooggewicht | 216 kg |
Leverbare kleuren | Pearl Shining Yellow, Metallic Spark Black |
Beschrijving | All Roads, One Bike

Hij laat zich niet zomaar in een hokje stoppen. De Versys 650 is meer dan de som van zijn delen: Met zijn lange veerwegen, sportieve 17-inch-wielen, een slanke, rechte zitpositie en de op veel punch in het lage- en middentoerengebied gemaakte paralleltwin is hij een sportmotor, stadsmotor en een machtig wapen voor het bestormen van bergwegen in één!



Er zijn drie verschillende pakketten voor de Versys 650 beschikbaar:



Versys 650 ABS Tourer pakket, € 599,-

- Zijkoffers in kleur, inclusief luxe binnen tassen

- Handkappen

- Tankpad



Versys 650 ABS Tourer+ pakket, € 999,-

- Zijkoffers in kleur, inclusief luxe binnen tassen

- Handkappen

- Tankpad

- Versnellingsindicator

- LED mistlampen



Versys 650 ABS Grand Tourer pakket, € 1.499,-

- Zijkoffers in kleur, inclusief luxe binnen tassen

- Handkappen

- Tankpad

- Versnellingsindicator

- LED mistlampen

- Topkoffer

- 12v socket

- Frame protectors |
++ Exclusief Yamaha dealer
++ Onderhoud alle Japanse merken
++ Occasions van alle merken
Welkom bij Van de Kuinder Motoren – dé motorzaak met hart voor rijders
Al tientallen jaren combineren wij de échte motorsfeer met persoonlijk advies en service van topniveau. Bij ons krijg je altijd de tijd en aandacht die je verdient – want iedereen in ons team rijdt zelf motor en deelt zijn of haar passie en kennis graag met jou.
In onze showroom in Hilversum vind je een uitgebreide collectie nieuwe en gebruikte motoren, altijd aangevuld met demo’s die je zelf kunt ervaren. Daarnaast staan wij voor je klaar met onderhoud, reparatie, schadeherstel en de montage van accessoires. Onze fabrieksgeschoolde monteurs werken in een moderne, volledig uitgeruste werkplaats, zodat jouw motor altijd in topconditie blijft.
Bij Van de Kuinder draait het uiteindelijk om maar één ding: mensen met een motorhart. En die vind je overal bij ons – in de showroom, het magazijn én de werkplaats.
 |
Van de Kuinder Motoren |
|
Verlengde Zuiderloswal 27
Hilversum
Plan de route
|
 |
035-6214727
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken