Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1600 CLASSIC - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Antraciet
Vermogen:
49 kW
Teller:
28.000 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
kawasaki - vn-1600-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki VN 1600 Classic,

hele nette motor, goed onderhouden,

zijkoffers met special paint,

rekjes om en achter de buddy, duoseat erbij.

windscherm,

chrome handvatten,

incl. grote beurt; olie, oliefilter, luchtfilter, bougie's, cardanolie, remtangen gereinigd, rem-en koppelingsvloeistof, set nwe banden (Metzeler ME 880).......opstappen=rijden=geen onvoorziene kosten te verwachten.

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!!!!

GARANTIE!!!!!


 

Opties en Accessoires:
Floorboards, handvaten, andere, Kofferset, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, VALBEUGEL, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ron van der Plaats Motoren
Noordelijke dwarsweg 98
Zevenhuizen
Plan de route
0180-633972
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion