Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CLASSIC - 2008

Garantie: Nee
20827 Km
BLAUW METALLIC
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Kawasaki VN 900 Classic


- Kenteken: MS-SP-15
- Merk: Kawasaki
- Model: Chopper
- Tellerstand: 20827 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 903 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: VN900BE
- Vermogen: 37 kW / 50pk
- Ledig gewicht: 266 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Lederen zijtassen
- Windscherm

Overige

- Open uitlaten
- Originele onderdelen aanwezig
- Sissybar


Zeer nette Vulcan 900

- voorzien van Cobra uitlaten (originele uitlaatset aanwezig)
- windscherm
- sissybar 
- lederen zijtassen

 echt een hele mooie origineel Nederlandse motor met weinig kilometers!!
 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Lederen zijtassen, Open uitlaten, Originele onderdelen aanwezig, Sissybar, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion