Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W 230 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het nieuwste lid van de W-familie laat je kennis maken met puur motorplezier. Met een karaktervolle, luchtgekoelde, ééncilinder en gestemde ‘’peashooter’’ uitlaat brengt de nieuwe W230 je met één druk op de knop terug naar de jaren ’60. Door z’n vriendelijk rijgedrag, ontspannen zithouding en laag rijklaargewicht kan iedereen kennismaken met dit originele icoon. Schitterende ontwerpdetails zoals de koelvinnen, dubbele schokdempers, spaakwielen en speciale badges tonen niet alleen respect voor het verleden maar ook de liefde voor details.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion