Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z E-1 - 2024

Garantie: Ja
501 Km
METALLIC BRIGHT
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
kawasaki - z-e-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Beleef plezier in je dagelijkse woon-werkverkeer. Kawasaki biedt geëlektrificeerde opwinding met zijn nieuwe, pure EV-motorfietsen. Geef je dag spanning met de Z e-1 / Ninja e-1.

Kawasaki – een bedrijf met zeventig jaar ervaring in de ontwikkeling van
hoogstaande motoren – luidt een nieuw tijdperk in met de onthulling van twee
baanbrekende, batterij-aangedreven, emissievrije EV-machines. Deze
EV’s onderstrepen Kawasaki’s "Go with Green Power" – strategie,
zoals die op de EICMA-motorshow van 2022 is onthuld.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM
© 2000 - 2025 Motoroccasion