Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z H2 - 2020

Garantie: Ja
26765 Km
Zwart
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Ultimate Hypernaked van Kawasaki deze Z H2 ! Wij beiden deze prachtige Z H2 aan rijklaar en met 12 maanden garantie voor € 14.990,-

Extra's:

- Akrapovic uitlaat
- Bar end mirrors
- Korte kentekenplaathouder
- Hyperpro stuurdemper
- Sliders

Kawasaki brengt alle technologie en knowhow van Kawasaki Heavy Industries naar deze innovatieve Kawasaki Z H2 en moedigt alle fans van Hypernakeds aan om klaar te zijn voor de toekomst. Met Quick Shifter, smartphone connectiviteit en elektronische Cruise Control en andere geavanceerde elektronische hulpmiddelen is de Kawasaki Z H2 namelijk een haast futuristische motor. Het is dan ook de meest radicale, technisch geavanceerde en krachtigste Z ooit; de Z H2. Hét nieuwe vlaggenschip binnen de uiterst succesvolle Z-range. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, Kort aangepast kenteken houder, Spiegels, ander, Sportuitlaat, Stuurdempers, Valblokken




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM
© 2000 - 2025 Motoroccasion