Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 70kW - 2020

Garantie: Ja
7150 Km
Groen
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
kawasaki - z900-70kw
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Kawasaki Z900 uit 2020 is een ideale motor voor wie op zoek is naar een krachtige en toegankelijke naked bike die ook geschikt is voor het A2-rijbewijs. Met 35 kW vermogen en een lage kilometerstand van 7.150 km combineert deze Z900 kracht met betrouwbaarheid en rijplezier. De motor weegt rijklaar 210 kilo, wat zorgt voor een prettig evenwicht tussen stabiliteit en wendbaarheid.

Wat deze Z900 bijzonder maakt, is het comfort en de praktische opties. Zo is er handvatverwarming aanwezig, zodat jij ook bij koel weer comfortabel de weg op kunt. Veiligheid is goed geregeld met ABS, dat voorkomt dat je wielen blokkeren tijdens krachtig remmen, en traction control, die helpt grip te houden op uiteenlopende ondergronden. Hierdoor krijg je altijd vertrouwen in je motor, ongeacht de situatie.

De Akrapovic-uitlaat zorgt niet alleen voor een fraai geluid, maar draagt ook bij aan de uitstraling van de motor. Het digitale display biedt een helder overzicht van alle belangrijke informatie tijdens het rijden, en de LED-verlichting zorgt dat je goed zichtbaar bent, zowel overdag als ’s avonds. Praktische details zoals frame sliders en carterbescherming bieden extra bescherming bij valpartijen.

Kortom, deze Kawasaki Z900 is een doordachte keuze voor wie een sportieve, betrouwbare en goed uitgeruste motor zoekt, met alle moderne gemakken binnen handbereik.

Opties en Accessoires:
Digitaal display, ABS, Akrapovic uitlaat, Korte plaathouder, Handvatverwarming, Frame sliders, Carterbescherming, Traction control, LED verlichting




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion