Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2023

Garantie: Ja
3600 Km
Wit
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Op zoek naar een moderne naked met pit? Deze Kawasaki Z900 uit 2023 levert precies dat. Met 92 kW aan vermogen en een rijklare massa van 212 kg is deze motor geschikt voor sportieve rijders, maar ook voor wie gewoon ontspannen wil toeren of dagelijks onderweg is.

Wat hem bijzonder maakt is het complete performancepakket. De Akrapovic carbon uitlaat zorgt voor een krachtig geluid en een strakke look. De bar-end mirrors, korte plaathouder, buddyseatcover en rode accenten zoals valprotectie en verstelbare hevels maken hem optisch helemaal af.

Technisch zit het ook goed: ABS, traction control en verschillende rijmodi geven je controle in elke situatie. Alles is overzichtelijk weergegeven op het moderne TFT-display. Ook aan comfort is gedacht, met een verhoogd windscherm en een tankpad voor extra grip.

Met slechts 3.600 kilometer is deze Z900 nauwelijks ingereden. Dankzij de vier jaar garantie kun je de komende tijd zorgeloos genieten van elke rit. Of je nu door de stad rijdt of de bochten opzoekt: deze Kawasaki voelt zich overal thuis.

Opties en Accessoires:
ABS, Traction Control, Rijmodi, TFT-Display, Verhoogd windscherm, Bar-end mirrors, Valprotectie, Bobbins, Akrapovic uitlaat Carbon, Buddyseatcover, Korte plaathouder, Tankpad




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion