Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZRX 1100 - 1998

Garantie: Ja
53225 Km
Paars
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
kawasaki - zrx-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Hele nette ZRX 1100!

Opties en accessoires:
Ixill uitlaatdemper
Stuurverhoger
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen

  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion