Nieuwsbrief:

KTM  125 ENDURO R - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Oranje
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
ktm - 125-enduro-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Lichtgewicht handling, ruime prestaties en enorm veel plezier - dat is waar het bij de KTM 125 ENDURO R om draait. De KTM 125 ENDURO R is uitgerust met ultramoderne rijhulpmiddelen, componenten van de bovenste plank en een hoogwaardige, agressieve, enduro-geïnspireerde styling. Hij is klaar om elke taak op elk circuit aan te pakken.

Het H42 TFT display neemt een prominente plaats in voor de bestuurder. Met een unieke en speciaal ontworpen interface om goed toepasbaar te zijn op het compacte scherm. Rijders kunnen via het scherm beschikken over muziek, inkomende oproepen, turn-by-turn navigatie, rijmodussen en een USB-C laadpunt

LET.THE.FUN.BEGIN
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion