Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10025
De 2025 KTM 125 SX is een topklasse 2-takt crossmotor die zijn voorganger overtreft met geavanceerde technologie, verbeterde prestaties en een scherp design. Deze motor is ontworpen voor rijders die op zoek zijn naar precisie, kracht en wendbaarheid op het circuit. Motor kan naar wens worden afgeleverd met custom made stickerset.
KTM SX 125 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1- cilinder 2 takt |
Boring x slag | 66|72 |
Cilinder inhoud | 149 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 2 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, DDS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 5/8 x 1/4 |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 75 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | 25CrMo4 stalen centraal buisframe |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ø 48 mm |
Vering achter | WP schokdemper met linkage |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 260mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1485 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 950 |
Drooggewicht | 955 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Bij Motorcentrum Urk leggen we een sterke nadruk op kwaliteit; het is de kern van alles wat we doen. Ons team is volledig toegewijd aan het leveren van uitmuntende service en ondersteuning aan onze klanten. Of u nu op zoek bent naar deskundig advies of naar de beste producten op de markt, u kunt erop vertrouwen dat wij altijd voor u klaarstaan.
 | Urk, Flevoland |
 | 06-27031554 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken