Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2017

Garantie: Ja
22500 Km
Zwart
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze KTM 1290 Super Duke R uit 2017 combineert brute kracht met verfijnde techniek voor een motorervaring die indruk maakt. Met een indrukwekkend vermogen van 134 kW biedt deze sportieve machine pure sensatie op twee wielen. De motor komt van de 2e eigenaar, heeft 22.500 kilometer gereden en is altijd door ons onderhouden, wat zorgt voor betrouwbaarheid en optimale prestaties.

Wat deze KTM echt bijzonder maakt, zijn de slimme technische opties die het rijden veiliger en leuker maken. De quickshifter zorgt voor bliksemsnel schakelen zonder dat je de koppeling hoeft te gebruiken, wat je een vloeiende rijervaring geeft. Het heldere TFT-display toont al je rij-informatie overzichtelijk en reageert snel op jouw wensen. Met meerdere rijmodi pas je de motor eenvoudig aan, afhankelijk van het wegdek of jouw stemming.

Veiligheid is goed geregeld met ABS en traction control, die je helpen om grip en stabiliteit te houden, ook in lastige situaties. Launch control geeft je een vliegende start, terwijl wheelie control voorkomt dat je voorwiel te ver omhoog komt bij krachtige acceleraties. 

De LED-verlichting maakt het plaatje compleet door optimale zichtbaarheid en een moderne uitstraling te bieden. Of je nu over kronkelige wegen of snelwegen rijdt, deze KTM 1290 Super Duke R staat klaar om jou te laten genieten van een directe, krachtige en veilige rijervaring.

Opties en Accessoires:
ABS, Quickshifter, Rijmodi, Traction control, TFT display, LED verlichting, Launch control, Wheelie control, MSR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1979 - Eind jaren zeventig, 1979 om precies te zijn, opent de eerste Japanse motorfietsfabriek in Amerika haar poorten. Hetzelfde jaar komt men ook met de CBX. Aangedreven door een verschrikkelijk vette 1047cc 6-cylinder motorblok doet de CBX menig hart sneller kloppen. Debuterend in 1979 werd door Honda in de NR500 racer ovale zuigers gebruikt welke later in de productie wordt opgenomen in Honda's NR750.
© 2000 - 2025 Motoroccasion