Nieuwsbrief:

KTM  390 ADVENTURE - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Oranje-grijs
Vermogen:
32 kW
Teller:
4.043 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige KTM 390 Adventure. Uitgerust met ABS, MTC, handkappen , LED verlichting en TFT scherm. Leuke 1 cilinder motorfiets met lekker koppel van onderuit !!!

Deze motorfiets moet nog wel even gepoetst worden. 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Handkappen, LED dagrijverlichting, LED koplamp, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Nederlands geleverde motorfiets




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Stella Motoren
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
055-3032254
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion