Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE - 2016

Garantie: Ja
16000 Km
Oranje
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze KTM 390 DUKE uit 2016 is een motor die je direct in beweging zet. Met 32 kW vermogen is hij A2 geschikt, waardoor hij uitermate geschikt is voor wie sportief wil rijden zonder in te leveren op controle of comfort. Met 150 kilo rijklaar is hij licht, wendbaar en verrassend speels in het bochtenwerk. De teller staat op 16.000 km – ruim voldoende om hem goed ingereden te noemen, maar met nog volop potentieel voor vele ritten.

Wat deze DUKE extra bijzonder maakt, is de uitrusting. De Akrapovic uitlaat geeft hem niet alleen een sportieve klank, maar ook een karakter dat je hoort én voelt. De korte plaathouder accentueert het strakke lijnenspel, terwijl LED knipperlichten zorgen voor goede zichtbaarheid. Handvatverwarming maakt hem comfortabeler op frisse dagen, en het digitale display geeft je alle informatie in één oogopslag.

Veiligheid komt van het standaard aanwezige ABS, dat ingrijpt als het echt nodig is – vooral prettig bij natte of gladde omstandigheden. Alles aan deze motor is gericht op direct rijplezier, zonder dat het overweldigend wordt. Of je nu door de stad rijdt of een dijkrit maakt, deze 390 DUKE voelt zich overal thuis.

Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaat, Korte plaathouder, Handvatverwarming, LED knipperlichten, Digitaal display, ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Draad" betekent: Afkorting voor schroefdraad. Aan motorfietsen is altijd heel wat afgesleuteld. Bij het in- en uit elkaar schroeven wil de schroefdraad van bouten, moeren en draadeinden wel eens beschadigen. Een inwendige schroefdraad kan met een helicoil worden vervangen. Uitwendige schroefdraden kunnen met draadvijlen of snijsets worden opgekalefaterd. Op Europese en Japanse motorfietsen wordt metrische schroefdraad aangetroffen. Amerikaanse machines worden met American Unified ScrewThread gemonteerd, waarbij onderscheid wordt gemaakt tussen fijne spoed (winding) (UNF ) en grove spoed (coarse, UNC ) . Op Engelse motorfietsen worden weer andere varianten schroefdraad gebruikt: BSF ., British Standard Fine: een schroefdraad die zich qua grofheid bevindt tussen het eveneens Britse Cycle en Whitworth. Whitworth wordt door menig bezitter van een Engelse motorfiets vervloekt, omdat deze zeer fijne draad makkelijk te beschadigen is door scheef indraaien of te hard vastdraaien.
© 2000 - 2025 Motoroccasion