 |
Motor | Eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 105 mm x 105 mm |
Cilinder inhoud | 690 cc |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 73 pk / 54 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 67 Nm bij 5,500 tpm |
Koppeling | APTC Meervoudige natte platenkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwschakel |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom molybdeem staal, poeder gecoated |
Vering voor | WP USD Ø 43 mm, veerweg 135 mm |
Vering achter | WP shock absorber with Pro-Lever linkage, veerweg 135 mm |
Remmen voor | Brembo 4-zuiger, vaste remtang, remschijf Ø 320 mm |
Remmen achter | Brembo enkel-zuiger, zwevende remtang, remschijf Ø 240 mm |
Voorband | 120/70 R 17 |
Achterband | 160/60 R 17 |
Wielbasis | 1,466 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | 148.5 kg |
Leverbare kleuren | Oranje |
Beschrijving | De originele DUKE was revolutionair toen deze twee decennia geleden werd uitgebracht. KTM`s eerste eencillinder street bike groeide al snel uit tot een cultklassieker die bovenop het rauwe en radicale concept ook nog eens ontzettend leuk was om te rijden. De KTM 690 DUKE van vandaag de dag blijft dicht bij het originele concept, maar met moderne styling, verfijning en verbeteringen. De meest krachtige fabrieksmotor ter wereld staat nog steeds aan de top. Lang leve de DUKE! |