Nieuwsbrief:

KTM  690 ENDURO - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Oranje
Vermogen:
Teller:
16.966 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige KTM enduro met rally footpeg en ktm heated grips en 12v din socket
de motor heeft geen wedstrijd verleden.
  • Wij zijn gespecialiseerd in onderhoud en reparatie en dé plek voor motorliefhebbers, waar passie, techniek en deskundigheid samenkomen. Of je nu een doorgewinterde motorrijder bent of net begint aan je avontuur op twee wielen, ons team staat klaar om je te helpen. Wij begrijpen dat een motor niet zomaar een voertuig is, maar een verlengstuk van je persoonlijkheid en een bron van avontuur. Bij ons vind je niet alleen motoren en accessoires, maar ook een warme sfeer waar je je meteen thuis voelt.
    Kom langs, ontdek onze collectie en ervaar de liefde voor motoren zoals wij die voelen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice Ossendrecht
Molenstraat 16
Ossendrecht
Plan de route
0164-674380
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion